27 år

Ja, då var man ett är äldre. Men 27 år känns helt okej nu när man är mamma. Om jag inte hade haft Charlie hade jag nog börjat känna av en viss stress. Men nu känns 27 som en perfekt ålder. 



Vi har haft en fullspäckad dag. Möte med dietisten 10:00. Hon sa egentligen inget nytt förutom att jag skulle börja äta kalcium tillskott, så de köpte jag idag. 


12:00 skrev vi kontrakt på lägenheten. Nu är den såld! Känns väldigt skönt att slippa visning på söndag och måndag. Jag är ganska pedantisk av mig och in för en visning vill jag att allt ska vara perfekt, så visningar i min värld är väldigt tidskrävande. Men nu slipper vi fler visningar. Dessutom fick jag bra betalt för lägenheten och ett tillträdesdatum som passar oss bra. 

Efter kontraktet var vi på sista mammaträffen hos BVC. Charlie har varit så duktig och varit snäll och nöjd på hela dagen. 

Påvägen hem stannade vi på Willys och handlade och sen slängde vi ihop en mjölkfri tårta. Den vart faktiskt bra! 

Nu ligger jag i sängen. Glad och tacksam för en fin födelsedag. Mycket fina presenter <3 




Kommentera här: