Vände sig från rygg till mage

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Hade en förhandsvisning på lägenheten kl. 14.00 så från att vi gick upp imorse tills strax efter 12 stod det storstädning på schemat. 


Visningen gick bra och det ser ut att bli kontrakt imorgon. Håll tummarna!

Efter visningen var jag tvungen att baka. Det är ju inte vilken dag som helst imorgon utan min födelsedag ;) 

Eftersom att jag äter mjölkfritt för stunden så tänkte jag att jag skulle baka en mjölkfri tårta. Gick sådär! Tårtbotten sjönk ihop så det blev bara ett av tre lager som går att använda. Har gjort en till botten nu på kvällskvisten så återstår och se om jag får ihop en tårta eller inte. Jag gjorde en äppelkaka som back up. 

Imorgon har vi också fullspäckat schema. Vi ska till dietisten 10:00 imorgon. Kontraktet är bokat till 12:00. 13:30 ska vi på mammaträff. Sen handla och turbo hem för att slänga ihop tårtan. Sen 17:30 kommer familjen hit på hamburgare och fika . 

Vet att jag uppdaterat dåligt på senaste. Ska försöka bli bättre :)




Ja juste! Charlie vände sig från rygg till mage idag för första gången. Han låg på sitt skötbordsunderlägg på golvet och vips hade han vänt på sig. Här händer det grejer!

Kommentera här: