Saknar Charlie <3

Gårdagens bröllop var otroligt fint! Man blir så varm i hjärtat av all kärlek och alla fina tal. Michaela och Mathias är så otroligt kärleksfulla och varma personer. Önskar er all lycka i framtiden! 

(null)

Nu sitter vi i bilen påväg hem. Jag som inte drack igår körde de första 25 milen. Nu har dock Matte tagit över. Enligt GPSen ska vi vara hemma om 3 timmar. 3 timmar till av längtan. 

Jag saknar Charlie, vill hem och krama honom och höra alla hans söta uttryck. Saknade av min lilla kille har varit stor i helgen, speciellt när man ser andra barn. Men jag har försökt njuta av barnfriheten, de är trots allt inte så ofta man får sova tills man vaknar av sig själv. Eller bara fokusera på sig själv över lag. Men nu har jag fått min egentid, nu vill jag ha Charlietid! 

(null)

Kommentera här: